Колір до та після друку
При виборі та узгодженні кольорів, що будуть друкуватися на виробі, враховуйте будь ласка, що скоріш за все, буде присутня різниця в парі трійку півтонів. Звісно червоний не стане зеленим, а жовтий не стане синім, але різниця у тонах може бути. Причини такого ефекту наведені нижче.
Фактори, що впливають на очікуваний результат та фактичний колір після друку.
1. Дуже складно досягти калібрування між монітором, принтером або друкарською машиною. Усе це вимагає спеціального програмного забезпечення та обладнання. Фахівці, що працюють з друком, мають спеціально відкалібровані монітори для правильної передачі кольору, в той час, як ви – швидше за все ні.
2. Бувають складні кольори.
3. Існує різниця видимих зображень на моніторах.
Монітори можуть використовувати різну технологію передачі кольорів. Наприклад: різні монітори можуть мати більш або менш виражену контрастність та глибину передачі кольору, також у різних дисплеїв кількість відображення кольорів різна. Ще на те, який колір ми бачимо, впливає покриття монітора, глянцевий або матовий, кути огляду, освітлення і т.д. Окрім цього, комп'ютерний дисплей, відтворює зображення, використовуючи RGB, при друку формат CMYK. Тому зображення на моніторі може відрізнятися після друку.
Саме через усі ці причини ваше бажання і результат на всі 100% збігтися не можуть.
Отже, замовляючи зображення, допускайте невеликі відхилення від оригіналу.
Враховуючи все вище описане, ми не можемо нести відповідальність за різницю між тим кольором, що ви бачите на моніторі та кольором після друку.
- Стаття розповість про те, як правильно вписати інформаційні стенди в інтер'єр приміщення, щоб вони стали не лише джерелом інформації, а й гармонійною частиною загального візуального вигляду. Ми розглянемо питання вибору дизайну, кольорової гами, стратегії розміщення та функціональності інформаційних стендів.
- Відкрийте секрети успішного фаст-фуду бізнесу! У нашій новій статті ми розповімо, як ефективно використовувати підставки для шаурми та хотдогів, щоб залучити більше клієнтів та підвищити ефективність обслуговування. Дізнайтеся, як правильно організувати простір та уявити продукцію, щоб зробити ваш бізнес більш привабливим та успішним. Підписуйтесь на наш блог, щоб бути в курсі всіх нових матеріалів!