Продавець ACRY розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
409 відгуків
Індивідуальні вироби та їх брендування під замовлення!Замовити
+380 (73) 751-15-68
+380 (93) 751-15-68
ACRY - POS матеріали - дизайн та виробництво
Кошик

Акрилові POS-стенди для косметики, брендовані баркети під косметику

Ексклюзивні стійки та баркети із акрилу для демонстрації елітної декоративної та доглядової косметики та парфумерії. Завдяки привабливому дизайну та продуманому розташуванню, покупці розуміють призначення продукту з першого погляду.

Акрилові POS-стенди для косметики з яскравим індивідуальним дизайном, нанесеним за допомогою ультрафіолетового (УФ) друку, підвищують впізнаваність бренду та привертають увагу потенційних клієнтів.

Ви можете замовити у нас виготовлення індивідуальних акрилових стійок для косметики та парфумерії. Можемо виготовити за вашими ескізами. А в разі потреби, зробимо розробку нових конструкцій та виготовимо пілотний зразок. 

Власне виробництво брендованих підставок із акрилу для косметики.

Практичні рекламні стенди, призначені для розміщення косметики та парфумерії у торгових точках, магазинах, виставках тощо. Індивідуальна торгова підставка під косметику відмінно впишеться в дизайн будь-якого простору і може привернути увагу потенційного покупця.

Примітною особливістю великих акрилових POS-стендів з індивідуальним дизайном є його задня стінка, яка височіє над нижньою частиною конструкції та може бути брендована під будь-яку торгову марку. Завдяки цьому підвищується запам'ятовуваність та впізнаваність конкретного бренду потенційним покупцем, і може стимулювати до прийняття рішення про купівлю.

Викладання продукції на полиці, а також використання піднятих ярусів допомагають магазинам підтримувати чистоту та порядок. Дизайн акрилових баркеток для косметики простий та зрозумілий. Він представляє товари так, ніби вони є частиною виставкового простору, що дозволяє покупцям легше розрізняти бренди, колір та матеріали.

Компанії можуть розміщувати свої слогани та логотипи у певних зонах, щоб просувати ідентичність свого бренду та не створювати враження переповненості простору. Яскравий дизайн для невеликого брендингу може викликати емоції та принести бізнесу економічну вигоду.

Досвід покупців також покращується завдяки простому доступу до косметики та парфумерії, акуратно розташованим на брендованій акриловій стійці. Це особливо корисно у місцях з високою відвідуваністю та там, де необхідно підтримувати презентацію у хорошому стані. Продавці також виграють від гнучкості у розміщенні товарів. Якщо ви демонструєте певний асортимент або змішуєте різні варіанти, можна легко адаптувати планування.