Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаЗвертаємо увагу! Ми завжди передзвонюємо для підтвердження замовлення. Якщо протягом 3-х днів ми не змогли з Вами зв'язатися, замовлення буде скасовано. Щоб його поновити, зв'яжіться з нами по телефону або в месенджерах. Стандартні терміни відправки 2-4 робочих дні. Може бути довше, залежно від кількості та навантаження. Тому, будь ласка, якщо у Вас є чіткі терміни, на які Вам необхідний товар, повідомте про це нашого менеджера! Важливо! Відразу, у присутності представника компанії, перевіряйте цілісність та комплектацію посилки. За наявності претензій до стану відправлення одразу складіть Акт приймання-передачі та Претензію. Фото товару, упаковки, складеного акту приймання-передачі і претензії відправте нам з описом проблеми у телеграм @ACRY_Bot Тільки у таком випадку ми зможемо компенсувати вам товар, що був пошкоджений або не доставлений.
- Самовивізм. Київ, вул. Кирилівська, 62-В. Самовивіз можливий лише за попередньою домовленістю. Уточнюйте у менеджера дату та час. При оплаті через Пром оплату доставка здійснюється лише службою Нової пошти (це пов'язано з необхідністю наявності ТТН для отримання нами оплати).
- Доставка кур'єром НоваПошта
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаПри замовленні товару на суму менше ніж 100 грн. передоплата 100% Усі товари, які вказані "Під замовлення" та підставки з акрилу 2,5 мм і більше, ідуть по передоплаті 80%. Також, вироби, які виготовляються за індивідуальними розмірами, формами та / або з індивідуальними зображеннями, також йдуть за передоплатою 80%. Передплата в розмірі 40% від вартості замовлення обов'язкова при: - замовленні габаритної, об'ємної продукції, наприклад: диспенсери, бокси, великі ящики, торгові вітрини, органайзери під стаканчики і серветки і т.д. - оптовому замовленні Це необхідно для гарантії того, що покупець прийде за посилкою. Ми працюємо тільки офіційно і всі передоплати відбуваються за реквізитами (ніяких карт фізичних осіб, все офіційно через р/р юридичної особи ФОП). Всі ціни на сайті вказані лише за товар. У вартість НЕ входить упаковка та доставка.
- Оплата за реквізитами
Важливо!
Одразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії. Звертайте увагу на: цілістність упаковки, цілістність товару, наявність усього, що замовляли.
При наявності претензій до стану відправлення, одразу, складіть Акт приймання-передачі та Претензію.
Необхідно зробити фото товару, упаковки, складеного акту приймання-передачі і претензії та відправити нам з описом проблеми у телеграм: @ACRY_Bot
Тільки у таком випадку ми зможемо компенсувати вам товар, що був пошкоджений або не доставлений.
При замовленні товару на суму менше ніж 100 грн. передоплата 100%
Усі товари, які вказані "Під замовлення" та підставки з акрилу 2,5 мм і більше, ідуть по передоплаті 80%.
Передплата в розмірі 40% від вартості замовлення обов'язкова при:
- замовленні габаритної, об'ємної продукції, наприклад: диспенсери, бокси, великі ящики, торгові вітрини, органайзери під стаканчики і серветки і т.д.
- оптовому замовленні
Це необхідно для гарантії того, що покупець прийде за посилкою.
Ми працюємо тільки офіційно і всі передоплати відбуваються за реквізитами (ніяких карт фізичних осіб, все офіційно через р/р юридичної особи ФОП).
Всі ціни на сайті вказані лише за товар. У вартість НЕ входить упаковка та доставка.